واریز بسته حمایتی مستمری بگیران

به گزارش ریال نیوز ، محمدحسن زدا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران، گفت: تلاش کردیم که بسته حمایتی مستمری‌بگیران تحقق پیدا کند. در نهایت شنبه هفته جاری تأمین اعتبار شد به‌طوری که 2 میلیون و 600 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش که حقوق زیر 3 میلیون می‌گیرند بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تا پایان سال دو مرحله دیگر نیز سبد حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد که در مرحله اول، به‌صورت نقدی خواهد بود و به هر بازنشسته 200 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

به‌گفته زدا، بسته حمایتی به مستمری‌بگیرانی که تا کنون این بسته را از سایر نهادها دریافت نکرده‌اند، تعلق می‌گیرد و بازنشستگان مشمول بعد از همپوشانی بسته را دریافت می‌کنند. افرادی که از نهادهای دیگر بسته حمایتی گرفته‌اند اسمشان در لیست سازمان تأمین اجتماعی نخواهد بود.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درباره حذف دفترچه‌های بیمه نیز گفت: دفترچه‌های بیمه در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به‌طور کامل حذف شده است. درباره مراکز درمانی طرف قرارداد نیز حذف دفترچه در حال اجراست و در 14 استان باقی‌مانده نیز ظرف چند روز آینده برنامه حذف دفترچه‌ها آغاز می‌شود.

زدا درباره رفع همپوشانی دفترچه‌های بیمه گفت: در این خصوص با همکاری دستگاههای ذی‌ربط اقدام می‌کنیم و تاکنون توانسته‌ایم 3 میلیون همپوشانی را حذف کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا