وزارت‌خانه‌های صمت و بهداشت محتکران را به قوه قضاییه معرفی کنند

به گزارش ریال نیوز، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده‌ای از سودجویان گفت: شاهد هستیم عده‌ای سوداگر با سوءاستفاده از شرایط پیش‌آمده در کشور اقدام به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم کرده‌اند که لازم است برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این زمینه، لازم است که وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صنعت، معدن و تجارت، بُعد نظارتی خود را تقویت کنند و با اطلاعاتی که درباره تولیدکنندگان در حوزه بهداشت و سلامت در اختیار دارند، نسبت به پیگیری و مقابله و برخورد با محتکران لوازم بهداشتی اقدام کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در مواردی هم که کار از محدوده توان دستگاه‌های نظارتی این وزارتخانه‌ها خارج است، لازم است تا موضوع به قوه قضائیه ارسال شود و قوه قضائیه نیز با قاطعیت با این محتکران برخورد کند.

ساری خاطرنشان کرد: لازم است وزارت بهداشت برای مقابله با وضعیت فعلی مراکزی را برای توزیع لوازم بهداشتی مشخص و با قیمت مناسب و به مقدار نیاز این لوازم را به مردم عرضه کند.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: اگر امکان عرضه لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در همه داروخانه‌ها برای وزارت بهداشت میسر نباشد می‌تواند تعدادی را مشخص و لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم را به مقدار لازم و با قیمت مناسب در این مراکز و داروخانه‌ها عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا