قدردانی قائم مقام شورای وحدت استان قزوین از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ریال نیوز : قائم مقام شورای وحدت استان قزوین از حضور مردم بصیر و مجاهد بزرگ این استان در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش ریال نیوز ، متن پیام هادی عباسی به شرح زیر است :

   بسمه تعالی
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه استان که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .

  این حرکت عظیم، دارای پیام های متعددی برای معاندین و سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته همراه مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

لذا بدینوسیله این خدمتگزار بعنوان خادم شما مردم فهیم بر خود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان شد تشکر کرده و از درگاه خدای منان موفقیت همگان را مسئلت می دارم.

هادی عباسی
قائم مقام شورای وحدت استان قزوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا