برنامه‌های سازمان تبليغات به مناسبت اعیاد قربان وغدیر

ریال نیوز : روح الله عبدالهی رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام پربرکت دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیرخم اقدامات و برنامه‌های متعددی در سطح استان تهران توسط این اداره کل برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ریال نیوز، برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیرخم از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی از ساعت ۱۸ تا ۲۲ توسط مواکب علوی هیئات مذهبی شهر تهران، یکی از شاخص‌ترین برنامه های روز عید سعید غدیر خم است.

وی افزود ؛ اجرای پویش *عیدی به عشق مولا* همانند سنوات گذشته توسط سادات گرامی و عموم نیکوکاران و خیرین با استفاده از کد دستوری #۹۹*۴۰۳۰* از خطوط همراه اول و ایرانسل تا پایان ماه ذی الحجه با هدف حمایت از مادران و کودکان نیازمند مناطق محروم استان تهران، برگزاری جشن های خیابانی و سیار توسط کانون های فرهنگی و موسسات قرآنی و تکریم سادات گرامی به ویژه خانواده های معظم شهدای سادات محلات توسط هیات مذهبی، امامان و معتمدین محله یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است .

عبدالهی در ادامه گفت:اجرای پاتوقی سرود،همخوانی، تواشیح،مدیحه سرایی و چهارپایه خوانی، توزیع اقلام فرهنگی از قبیل جزوات اعمال غدیر و پاسخ به غدیر با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل کودک و نوجوان با موضوع غدیر، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، نقاشی، کاردستی، توزیع شربت و شیرینی و شکلات در بین عموم مردم عزیز .

همچنین برگزاری پویش *اهدای خون به عشق مولا* در ایام دهه ولایت با همکاری سازمان انتقال خون استان تهران در پایگاه های دائمی سازمان انتقال خون و پایگاه سیار در روز عید غدیر خم در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری در میدان ونک برگزار می گردد .

وی اظهار کرد ؛اجرای پویش های *تخفیف به عشق مولا* و *خدمت به عشق مولا* توسط اصناف،کسبه و بازاریان محترم در ایام دهه ولایت با هدف ارائه تخفیف به کالا و خدمات خود و ارائه خدمات رایگان در روز عید سعید غدیر خم برای عموم مردم میباشد.

عبدالهی افزود؛ برگزاری میزهای من *مبلغ غدیر هستم* با همکاری معاونت فرهنگی مترو و شبکه مبلغین و مبلغات استان تهران در ایستگاه های منتخب مترو با هدف ترویج فرهنگ غدیر و برگزاری مسابقه کتابخوانی منشور تربیتی اسلام، برگزیده ای از وصیت نامه حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) در بین کارکنان و پویش هر خانه یک پرچم از اقدامات دیگر این اداره کل در عید سعید غدیر خم امسال است.

وی در پایان گفت: *خیابان غدیر* توسط ادارات تابعه سازمان در یکی از خیابان‌های شاخص شهرستانها در روز عید غدیر خم با هدف ارائه خدمات توسط مواکب علوی و توزیع بسته های معیشتی،اطعام و نان صلواتی توسط هیات مذهبی و اجرای برنامه *جشن خانگی* توسط عموم مردم در قالب توزیع بسته‌ های ویژه جشن خانگی از دیگر برنامه ها در ایام دهه ولایت میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

دکمه بازگشت به بالا