برگزاری اولین جلسه هم اندیشی شورای وحدت استان قزوین

ریال نیوز : اولین جلسه هم اندیشی شورای وحدت استان قزوین با حضور اقشار مختلفی از معتمدین در مسجد ثارالله این شهر برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، حجت الاسلام علی عباسی رئیس شورای وحدت استان قزوین در این جلسه با اشاره به جنایات این روزهای صهیونیست‌ها در غزه، مقاومت این مردم مظلوم را نوعی درس خداشناسی دانست و تاکید کرد: امروز اتفاقاتی که در فلسطین روی می‌دهد از آیات الهی است چرا که یک طرف این ماجرا صهیونیست پست تر از حیوان است که تمام امکانات زندگی اعم از برق و آب را از این ملت مظلوم دریغ کرده و آن سوی میدان جوانان و کودکان فلسطینی هستند که با مقاومت صبورانه ره صد ساله را در یک شب طی می‌کنند.

حجت الاسلام عباسی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما در قبال مردم غزه حمایت مادی و معنوی از آنهاست و امیدواریم به حرمت ائمه اطهار( علیها سلام )به یاری خداوند هرچه سریع‌تر این مردم مجاهد و نستوه راه نجاتی بیابند.

رئیس شورای وحدت استان قزوین هدف از تشکیل این شورا را قیام برای خدادانست و گفت :بهترین عمل ، معامله با خداست و هر کس اراده‌اش آخرت باشد و تلاش خود را معطوف به نتیجه نداند بلکه مکلف به تلاش باشد قطعاً پیروز است .

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت : عارفانه‌ترین آیات خدا به این موضوع اشاره دارد که همه اعمال انسان اعم از زندگی مرگ عبادت ، مناسک وعبادت او در راه رضایت خدا باشد و هر کس که برای خدا قیام کند پیروز است.

وی با گریزی به تاریخچه تشکیل احزاب در مسیر انقلاب اسلامی بیان کرد: نیروهایی که احساس وظیفه می‌کردند با تشکیل جمنا تاریخ تحولی را در این مسیر رقم زدند و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی محصول این تشکیلات بود.

حجت‌الاسلام علی عباسی افزود :با ورود جامعه روحانیت کشور به این تشکیلات شورای وحدت شکل گرفت که اکنون زیر نظر حجت الاسلام پورمحمدی و معاون اجرایی ایشان دکتر منوچهر متکی در حال فعالیت است و طبق تصمیمات جدید و رایزنی‌های انجام شده این شورا مستقل از شورای ائتلاف نیروهای انقلابی فعالیت خواهد کرد.

رئیس شورای وحدت استان در پایان ابراز امیدواری کرد معتمدین حاضر و روحانیون معظم که جز فعالان فرهنگی و معتمد شهر هستند اولین تشکیلات پارلمانی استانی را رقم بزنند تا مسیر وحدت و یکپارچکی برای مشارکت عموم مردم در انتخابات اسفند ماه رقم بخورد .

در ادامه این جلسه از بین حضار شرکت کننده جهت ساماندهی نیروهای انقلابی یک گروه ۹ نفره اجرایی با انتخابات اعضای شرکت کننده انتخاب و وظایف محوله و اجرایی را بر عهده گرفتند
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی قائد امینی و محمد سلیمی نماینده روحانیت
سرکار خانم‌ها بتول نظری پور و مریم سادات موسوی نماینده بانوان
آقایان امیر رضا درگی و کورش روشن گر نماینده جوانان
آقای داود بهرامی نماینده رزمندگان
آقای محمد کاتبی ،نماینده هیئت‌های مذهبی
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی آهویی در بخش شاخص برای شورای مرکزی وحدت استان انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا