تقدیر معاون اقتصادی وزارت کشور از فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی ایران

ریال نیوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از تشکیل «کارگروه همکاری دولت با تشکل مردم‌ نهاد فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران ” توسط بخش خصوصی تقدیر کرد .

به گزارش ریال نیوز ، محسن کوشش تبار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: پیشنهاد ایجاد این کارگروه از طرف بخش خصوصی، پسندیده و قابل تقدیر است و این که از طرف بخش خصوصی پیشنهاد تشکیل چنین کارگروهی ارائه شود باعث قوت قلب خواهد بود؛ به هر حال بخش خصوصی برای رفع مشکل و ادای دین اعلام آمادگی می‌کند و پیش قدم شده است.

وی با بیان این‌که اگر جلسات این کارگروه ادامه پیدا کند ما نیز از آن استقبال خواهیم کرد تا در سال جدید فضای مناسبی برای تولید فراهم شود افزود : این کارگروه مصادیقی مانند: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی و… دارد.

وی با بیان این‌که طبق خواسته‌های مقام معظم رهبری باید برای رفع مشکلات تولید نوآوری و جسارت لازم را داشته باشیم گفت: نمایندگانی از سمت دستگاه‌های مختلف دولت برای پیگیری و رفع مشکلات تولید در این جلسه حضور دارند.

به گفته کوشش‌تبار ابتدا باید شعار سال تبیین و مشخص شود که چکار می‌خواهیم بکنیم؛ در مرحله بعد باید الگوی توسعه مشارکت‌های مردمی را بشناسیم و فضای مشارکتی مردمی فراهم شود و الگوهایی که جلوی تعاونی‌ها، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، مشخص شود؛ بعد سوم این است که چه قوانین و دستورالعمل‌هایی باید برای این موضوع مد نظر داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا