خرید و فروش زیرپوستی مسکن ملی ادامه دارد!

در حالی مسئولان همواره بر غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تاکید می کنند که بررسی ها نشان می دهد سودجویان هنوز از این کار دست بر نداشته اند؛ وزارت راه و شهرسازی امروز اعلام کرد که امتیاز متخلفان باطل و خاطیان مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، از سال گذشته که برخی آگهی های خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در فضای مجازی مشاهده شد وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش امتیاز این واحدها ممنوع است و قابلیت انتقال ندارند.

با این حال، گشتی در سایت های مجازی فروش ملک نشان می‌دهد خرید و فروش امتیاز مسکن ملی نه تنها متوقف شده بلکه افزایش یافته است.

قیمت‌های غیرواقعی آگهی‌های مسکن ملی

جالب این که در بعضی آگهی ها قیمت هر متر مربع نیز تعیین شده است. به طور مثال در یکی از آگهی ها قیمت فروش مسکن ملی در شهر جدید ایوانکی ۷۰۰ هزار تومان در هر متر مربع اعلام شده و این در حالی است که حداقل هزینه ساخت هر واحد ۲.۵ میلیون تومان است.

در آگهی دیگری اعلام شده که به خریدار تعهد محضری داده می شود و انتقال قطعی یک سال آینده انجام خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر اینکه در بعضی ها آگهی ها نام شهر واحد مورد نظر درج نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

دکمه بازگشت به بالا