قزوین با ” نین بین ” ویتنام خواهرخوانده شد

ریال نیوز : تفاهم نامه خواهرخواندگی بین قزوین و نین بین ویتنام امضا شد.

به گزارش ریال نیوز ، روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ با هماهنگی انجام گرفته از سوی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی بین شهر قزوین و شهر نین بین ویتنام صورت گرفت . در ابتدای این برنامه که در محل شهرداری قزوین برگزار شد.

حسین عمیدی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین در سخنانی ضمن خیر مقدم به اعضای هیات نین بین ویتنام از شهردار قزوین بخاطر میزبانی از هیات ویتنامی تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که با امضای این تفاهم نامه زمینه های همکاری بین دو استان فراهم شود . در ادامه مهدی صباغی شهردار قزوین، در سخنانی ضمن خیر مقدم به هیات ویتنامی، هم بخش های معماری، شهرسازی و میراث فرهنگی را زمینه گسترش روابط دو طرف، بیان کرد.

سپس دین وان تو معاون دبیر حزب کمونیست و رئیس کمیته مردمی نین بین ویتنام، ظرفیت های فرهنگی و تاریخی دو شهر را فرصتی برای همکاری و توسعه روابط امضای تفاهم‌ نامه خواهرخواندگی قزوین و نین بین ویتنام دانست.

در پایان تفاهم نامه خواهرخواندگی بین دو شهر در حضور معاونین شهردار قزوین و برخی از اعضای شورای شهر و هیات ویتنامی امضا شد.

مهمانان ویتنامی در ادامه از ظرفیت های تاریخی و فرهنگی قزوین در کاخ چهلستون و کارواتسرای تاریخی سعدالسلطنه دیدن کردند و در ضیافت شام شهردار قزوین به افتخار میهمانان ویتنامی شرکت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا