یازدهمین نمایشگاه دام و طیور قزوین گشایش یافت

ریال نیوز : یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین آلات و صنابع وابسته در استان قزوین عصر امروز با حضور رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان  افتتاح  شد.

به گزارش ریال نیوز ، در این  بیش از ۶۰ واحد تولیدی و بازرگانی در زمینه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته از استانهای تهران، البرز، گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، مرکزی، اصفهان و گلستان دستاوردها و محصولات خود را دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری د.ستگاههای جوجه کشی و سیستم های تهویه مختص مرغداری و سالن های گلخانه از محصولات قابل ارائه در نمایشگاه می باشد.

در این نمایشگاه ۷۵ درصد مشارکت کنندگان محصولات تولید داخل را به معرض نمایش گذاشته و حدود ۳۵ درصد مشارکت کنندگان از استان قزوین می باشند.

ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه صنعت دام و طیور، آبزیان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی های شرکت های معتبر ملی در سطح استان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع وابسته  ۳ لغایت ۶ آبان ماه  از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار شهید سلیمانی،شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا