طهماسبی: رسانه‌ها نباید حقایق را وارونه نشان دهند

به گزارش ریال نیوز، دکتر فرشید طهماسبی مدیرکل دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اعتماد ما به رسانه به عنوان یک مدیر دانشگاهی زیاد است. متاسفانه یکی از خبرگزاری‌ها که انتظار می‌رود مبتنی بر اصول کار کند، خبری درخصوص مصاحبه بنده با رادیو ورزش منعکس کردند و در این خبر عنوان شده که در بحث رویارویی ورزشکاران ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی بین مردم و حکومت و دولت تناقض وجود دارد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: بنده در مصاحبه خود با رادیو ورزش عنوان کردم که عدم رویارویی ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی براساس خواست و اراده خود ورزشکاران و مردم است و دولت و حکومت در این زمینه دخالتی ندارد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: انعکاس وارونه اینگونه خبرها به حیثیت رسانه‌ای که ما به آن اعتماد کرده‌ایم آسیب جدی وارد می کند که با وجود صدای ضبط شده من با رادیو اینچنین خبر کذبی را منتشر می‌کنند. صحبت بنده در زمان محدود و پایانی مصاحبه این بود که جامعه جهانی نباید خواسته و انگیزه  ملت را در برابر حکومت و دولت قرار دهند و این دوگانگی ساختگی را مستمسک فشار و تحریم‌ بیشتر بر  کشورمان قرار دهند. وی خاطر نشان کرد که به نظر بنده، هر مدیری که لباس خدمت به ملتش را پوشیده، در حکم سرباز وطن است و یک سرباز متعهد، همیشه به آرمانهای انقلاب و کشورش وفادار است.

مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هر چند خبرگزاری مربوطه ساعاتی بعد خبر را اصلاح کرد، اما رسانه های معاند در همین فاصله کم سوءاستفاده خود را کردند و از دوستان رسانه ای خواست که پیش از انتشار یک خبر دارای ظرفیت بروز آسیب به کشورمان، حداقل از طریق یک تماس ساده، موضع تکمیلی و شفاف مدیر مربوطه را جویا شوند و آب به آسیاب دشمن نریزند. وی در پایان خاطر نشان کرد که ما فرزند مکتب شهادت هستیم و در این روز اربعین با خدای خود عهد می بندیم که تا پای جان از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران با تاسی از سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) دفاع کرده و برای پیروزی حق بر باطل در تمام عرصه ها و میادین، با تمام قوا خواهیم جنگید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا