حمایت «هلدینگ بیژن» از دانش بنیان ها

ریال نیوز : مدیرعامل گروه بین المللی بیژن در بازدید از مجموعه یکتانت، حمایت از جوانان نخبه کشور را مسئولیتی مهم و اساسی عنوان کرد.

به گزارش ریال نیوز، حسین مصطفی‌زاده، مدیرعامل گروه بین المللی بیژن به همراه برخی از مدیران این هلدینگ و فعالین اکوسیستم استارتاپی از مجموعه یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران بازدید کردند.

مصطفی‌زاده که از کارآفرینان نمونه کشور است در این بازدید با اشاره به لزوم حمایت از جوانان نخبه کشور گفت: «ما این موضوع را به عنوان رسالت خود هدف‌گذاری کرده‌ایم. هم اکنون بیش از 90هزارنفر در شرکت‌های مرتبط گروه بیژن در حال فعالیت هستند. به نظر من مهمترین اتفاق در این فضا، ماندن و کارکردن جوانان در کشور است و ما مفتخریم که بیشتر کارکنان مجموعه‌های تحت مدیریت ما را جوانان تشکیل می‌دهند.»

اگرچه مصطفی‌زاده، بیشتر با گروه تولیدی بیژن شناخته می‌شود اما در میان تولیدکنندگان او با شرکت پخش بین‌المللی بیژن هم شناخته می‌شود و در میان اصناف و بازاریان بعنوان رئیس اتحادیه ایمنی و آتش‌نشانی و جوان‌ترین رئیس اتحادیه کشور مشهور است. مصطفی‌زاده یکی از چهره‌های شناخته شده در میان فعالان کارآفرینی کشور محسوب می‌شود و همچنین داور و کارشناس کارآفرینی برنامه تلوزیونی میدون است.

سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت نیز در این دیدار با اشاره به سابقه فعالیت یکتانت در بازار تبلیغات آنلاین ایران گفت: «مجموعه ما از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و امروز به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران شناخته می‌شود. یکتانت به همراه 8 زیرمجموعه خود شامل‌ تریبون، نجوا، جریان، هارمونی، ادیوری، فرست ادز، یک لینک و چاوش که در مجموع شامل240 نیروی متخصص می شود در تلاش است تا بستری یکپارچه برای رفع نیاز‌های دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار‌ها فراهم کند. ما در تلاشیم نیاز‌های این حوزه را شناسایی کرده و پاسخ مناسبی برای آن‌ها بیابیم. همچنین در تلاش هستیم تا با ارائه راهکار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و دیتا در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران تحول ایجاد کنیم و امکاناتی برای کسب‌وکار‌ها فراهم کنیم تا بتوانند با هزینۀ کمتر تبلیغات اثربخش‌تری انجام دهند.»

در خلال بازدید نیمروزه مصطفی‌زاده از مجموعه یکتانت، مرتضوی، مشاور مدیرعامل هلدینگ بیژن نیز با اشاره به اهمیت داشتن تمایز در بازار تبلیغات، مجموعه یکتانت را رهبر دیجیتال مارکتینگ ایران دانست و اعلام کرد این شرکت از ظرفیت مناسبی برای همکاری با شرکت‌های بزرگ و پرچم‌دار بازار همچون گروه بیژن برخوردار است.

مهندس نظری، مشاور نوآوری و کارآفرینی نیز در این بازدید پیوند بین صنایع کلاسیک مادر و اکوسیستم استارتاپی را دارای اهمیت بالایی دانست و ایجاد پل‌های جدید و تقویت ارتباط این دو حوزه را از مهمترین نتایج چنین بازدید‌هایی عنوان کرد. این فعال استارتاپی، استفاده جوانان از تجارب ارزشمند کارآفرینان بزرگ و با سابقه را از فرصت‌های ارزشمند چنین رویدادهایی برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا